Retourneren, hoe werkt het?

Ben je niet tevreden met je aankoop, of zijn er tijdens het transport ernstige beschadigingen opgetreden, dan kun je binnen twee weken na levering de bestelling retour sturen. Stuur ons vooraf wel even een mailtje met je contact gegevens ordernummer, zodat we op de hoogte zijn van de retournering. Je kan ook gebruik maken van het retourformulier in de algemene voorwaarden. We stellen het op prijs als je hierbij aangeeft waarom je de bestelling wilt retourneren, maar je bent hiertoe niet verplicht. De adresgegevens voor retournering vind je in de algemene voorwaarden. We wijzen je er op dat de verzendkosten van retournering voor eigen rekening zijn.

Mijn luchtplantjes/houders zijn beschadigd, wat nu?

Luchtplantjes/airplants zijn natuurproducten, zo kan het voorkomen dat een blaadje beschadigd is, of een klein geel plekje heeft, dit hoort. Ook de schelpen en houtjes en komen uit de natuur en kunnen daarom kleine barstjes/krasjes vertonen. Wij checken alle plantjes en houders voor verzending of ze er goed uitzien en sturen ze dan naar je op.

Mocht er toch iets stuk zijn gegaan tijdens de verzending aan de houder (een gebroken schelp, gebarsten hout o.i.d.) dan kun je binnen 14 dagen na levering een retourverzoek indienen, zoals hierboven beschreven onder “retourneren”.

Verzend je ook naar andere landen binnen de EU?

Ja! Aangezien we net begonnen zijn met dit bedrijf, en de site in het Nederlands is, ligt daar voor nu de focus op. Maar het is zeker mogelijk om een airplant cadeau te doen aan iemand die in de EU woont. Door de Brexit leveren we helaas niet aan de UK.

Hoelang duurt de verzending?

Goede vraag. Wij werken samen met transportservice DPD. Normaliter hebben we net als alle plantjes ook de hangemaakte houders op voorraad en levert DPD in Nederland de bestelling in 1 à 2 werkdagen. Als je vanuit België of Duitsland besteld, kan het iets langer duren, al streeft DPD ook hier een levertijd van 2 werkdagen na. Soms moeten de houders nog gemaakt worden met de hand, hierdoor kan de verzendtijd wat langer duren (3-5 werkdagen).

We streven er natuurlijk naar je bestelling zo snel mogelijk op te sturen! Je kunt ons altijd een e-mail sturen (info@annesophiestudio.nl) als je een vraag hebt over je bestelling, Track & Trace code of retournering.

Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?

Wat vervelend! Kortingscodes zijn maar voor een bepaalde periode actief, dus check even goed of de code nog geldig is. Is dat het geval, neem dan contact met ons op via de chat op de site, of mail ons even met je naam, kortingscode en bestelling! Dan zorgen wij ervoor dat je bestelling alsnog bij je terecht komt.

Kan ik ook een zakelijke bestelling plaatsen bij annesophie.studio?

Ja, dat kan zeker! Wij hebben ervaring met zakelijke bestellingen en helpen je graag om jouw werknemers in het zonnetje te zetten met onze groene designs! Zo kun je onze plant designs toevoegen aan een leuk pub-quiz goodie bag, voor team building activiteiten, of kun je je kerstpakket een groene twist geven! Neem contact met ons op voor advies.

Welke materialen gebruik je bij je ontwerpen?

Voor elk ontwerp gebruik ik zoveel mogelijk natuurlijke en lokale materialen. Dit zie je terug in de rivierstenen van de Rockstars en de Terschellinger Wulk. Ook de diverse houtsoorten die we gebruiken komen van Terschelling en zijn zelf gezaagd! Daarnaast kopen we het gelakte koperdraad in bij een Nederlandse leverancier. Alle designs zijn dus van Nederlandse bodem en handgemaakt.